Nevoo Hep rutin amacli nöroloji endokrin gidiyorduk zaten en son nörolojiye kafası 6 aylık bebeğe göre küçük 28 cm doğdu 6 ayda 35 cm oldu dedim sendromik olabilir belki dedi sonra boy kilo olarakta da düşük 6 aylık bebek gibi değil vücut tamamiyla küçük zaten dedi akraba mısınız dedi hayır dedim ilk kızında birşey var mı dedi hayır dedim motor becerisi iyi mi dedi evet dedim tomografi istedi temiz çıktı o zaman takip edelim 1 yasa kadar dedi bu iyiye işaret mi acaba zamanla vücut büyüdükce mi baş büyür acaba sizin ki zamanla mi yakaladı baş çevresi büyüklüğü