Arkadaşlar merhaba 👋🏻
kızım Kasım ayında 2 yaşını dolduracak.ama henüz konuşamıyor.sadece anne baba diyor.kendini ifade edemediği için devamlı ağlıyor.Babasıda geç konuşmuş kuzenlerinde de aynı sorun vardı.sizde aynı sorunla karşılaştınız mı? Öneriniz var mı?çok yoruluyoruz bu durumdan