Selamlar herkes rutini yazabilir mi? En azından gün içinde yediklerini? Bizimki az mı yiyor tam anlamıyorum, geceleri uyanıyor acaba doymuyor mu?
Sabah: 1 zeytin
Yarım peynirli omlet ya da krep (zar zor yarısını yiyor) bildiğiniz minik 1 pankek boyunun yarısı sbaahları az yiyor sanki :(
Ara: meyve püreli yoğurt 1 kase yiyor genelde bazen tam bitmiyor
Öğle: yarım kase çorba daha tüm kaseyi bitirdiğini görmedim 🥴
Ara:yoğurt bazen meyve bazen kendi yaptığım bisküviden koyuyorum
Akşam: 3 minik köfte bazen 2 minik tavuk kanat menüte göre değişiyor
Gece yatmadan :yoğurt ya da muhallebi vermek istiyorum ama çeyrek kase anca 😤 yemiyor pek bu öğünü