Hilalsarem zeynepogretmen makatta çatlak var diyip Fito ve anestol krem verdi. Başka da bşşey demedi. Bide kantaron yağı işte. Ikınmaktan midede de bişey kalmıyor alttan da çıkmıyor. Ağlıyor huzursuz. Artık gazı bile çıkarırken ağlıyor yani
Tanereyluldeniz Hilalsarem canım merhaba. Bebeğim 6 ay olcak 10 gün sonra ve 2.aydan beri çatlakla yaşıyoruz. Bi sürü kremler verildi bize de ama nafile. Sonra çocuk cerrahide götürdüm delatasyon denen Bi işlem yapıldı ve doktor makatının çok dar olduğunu o sebepten çatladığını söyledi. Bi kaç kez hastaneye götürdüm aynı işlem yapıldı yapılırken de çok ağladı sonra doktor bana da serçe parmağımla nasıl yapacağımı gösterdi ve her gün yap dedi. Ben de her gün olmasa da hala yapıyorum eskiye nazaran iyiyiz ilk zamanlar ben yaparken bile ağlıyodu ama artık ağlamıyo genişledi sanırım yarası da hala biraz var ama geçer sanırım
Simay-annesi Hilalsarem Kullanmalısın kakası sert olduğu sürece çatlak asla geçmez malesef biz bir aydır kullanıyoruz doktorumuz kakası yumuladı diye bile olsa vermekten vazgeçme dedi bir tatlı kaşığı bile olsa ver dedi
2kuzuannesi Simay-annesi bizimde 6 aydan beri kabızlık var su an 14 aylık ne yaptiysam geçmedi kac defa doktora götürdüm bisey yok deyip gönderdiler pazartesi tekrar götürücem cok zor bir durum😔
Simay-annesi 2kuzuannesi Bizim de öyle ek gıdaya geçtik kabızlık başladı bol bol kayısımı yedirmedim kabak mı neler yaptım ama geçmedi tek çözümü duphalac ile bulduk kızım resmen dinlendi ama ne kadar böyle devam edecek bilmiyorum kontrolde belli olacak bebeklerin kabusu kabızlık resmen😩 size vermedi mi doktor duphalac? İlk zaman fitil kullandık ama şurup çok etkili
Hilalsarem 2kuzuannesi yapamıyor işte. Eve geldiği ilk günden beri çocuk kaka yapamıyor ilk yaptığında 3 saat ağlamıştı hatırlıyorum. Birşeyimi var demiştik. Meğer o günden belliydi kaka yapamadığı. Ama 1 haftalık bebek popo neden çatlar. 1 hafta küvezde kaldı
Sihirsizmerve Benim bebeğimde de aynı problem vardı doktor ılık suda oturt, Bacaklarını ileri geri hareket ettir demişti bide krem verdi onu sadece 5 gün kullandık daha kolay kaka yapabilmesi için çatlağı içinde hametan verdi 2-3 haftada geçti
Ravzam30 Sihirsizmerve merhabalar çatlağını hametan mı geçerdi bana iki adet krem verdi iki haftsdır kullanjyorum hala faydasını goremedım yine gece uyanıp ıkınıyor
Srht Hilalsarem benim kızımdada var aynı sorun. Madecassol verdi bizede çatlak için. Hemen geçmiyor ama biz epeydir kullanıyoruz bir gelişme yok. Geçmiş olsun
2kuzuannesi Simay-annesi bizde kullandık bayağı ama nereye kadar kullanicaz ki biraktiğim an tekrar kabız oluyo kâbus gibi gecmek bilmedi😔
Hilalsarem 2kuzuannesi seni çok iyi anlıyorum canım. Ben maflor bağırsak düzenleyici denicem bide. Şurup bana pek etkili gibi gelmedi. Sabah verdim akşamına az bişey yaptı. Kabız nasıl oluyor. Benim kızım diş macunu kıvamında yaptı. Yaptrıdım yani yine. Onları 3 güne çıkaramazdı o içinden. Macun gibi kakası.
Zzbnnu Hilalsarem 1 bucuk aydir duphalac kullaniyor bebisim. Maalrsef suan kabiz ve ek gidada sadece sebze ve meyve yemesine ragmen. Duphalac da bizim icin kesin cozum olmadi. Makat catlagi da 3 bucuk aydan beri devam 😕
Moms33 Hilalsarem benim yeğenimde de makat darlığı var maalesef onlarda parmakla uyarı veriyo iki aylık çocuk poposu mahvolmuş resmen böyle giderse çatlar yani😞 ay çok zor bişey allah yardımcınız olsun inşallah geçer çok yıpranmadan. Pazartesi onlarda doktora götürcek ağlıyo çocuk sürekli
Hilalsarem Moms33 ıkındıkça çatlayacak zâten ama inşallah öyle bişey olmaz. 3.5 aydır kaka yaptırdım. Zor evet
canan4912 Moms33 size bir ilaç onericm çok memnun kalırsiniz Libalaks makattan vurun çocuk cok güzel kakasini yapar
Fatmaberil Hilalsarem benimde kızımda varmış bilmiyorduk ama herseyi normaldi çok ağlıyordu emiyordu doymuyor diye mama aldık yine aynı en son.poposuna baktık çatlak var hemşire kuzenim söyledi yeni doğan bebeklere bakıyor kendisi kuvezdeki daha sonra bize krem önerdi sargı bezi ile kremi sürdük onu koyduk sonra geçti direk sürüp bez yapınca siliniyor Muş öyle yapın isterseniz
Hilalsarem Fatmaberil ben içine de veriyoeum kremi kulak çöpü ile. Sonra dışına masaj yaparak uyguluyorum. Yediriyorum iyice. Ama denerim