Selamlar oğlum 4+26 günlük anne sütü+mama şeklinde devam ediyoruz 3. aydan bu yana.Birkaç gündür sütümü sağıp veriyorum içerken kakasını yapıyor.misal akşam banyosunu yapıyor sütünü veriyorum içerken kaka yapıyor posasını atıyor uyutmaya geçtiğimde uyumuyor sonra mama hazırlayıp veriyorum bir öğünlük içip uyuyor normal bir durum mu? Bu ay dr a gitmedim Hastalıklar çoğaldığı için bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz?