Kbrahrl Kızlar ben spinal sezaryen oldum 3 ay önce ilk zamanlar eğilirsem doğrulamıyordum 1 haftadırda iğne yaptıkları yer sızlıyor bastırınca da acıyor sanırım uyuşukluğu geçti artık 🤦🏻♀️ Bi çözümü varmı yaşayanlar neler yaptınız?
01_210820 Kbrahrl benimde öyle ya eglince zoe doğruluyorum bir ayı geçtik ilersi nasıl bakalım ama halen bebeği kucagıma aldıgım da sırtım agrıyor ayakta duruncada aynı
Deletedmom60 Kbrahrl yaptıkları yer bunca zaman uyuşuk muydu? ben 2 ay önce oldum ayaklarımı hissetmemle orayıda hissettim acı felan yoktu
Kbrahrl 01_210820 ay benimde çocuk ağlıcak alcam diye korkuyorum ama yeni başladı benim ağrılarım doğumdan sonra hemen doğrulamıyordum
Kbrahrl Deletedmom60 karnım hala uyuşuk mesela benim ☺️ Neden sonradan ağrısı çıkar ki demekki uyuşukmuş ☺️
Bbabba Benim de bir ay oldu daha önce hiç bel ağrısı yaşamayan ben ne kadar dinlenirsem dinleniyim hep ağrı çekiyorum
Deletedmom60 Kbrahrl çok garip benim hiç bel sırt ağrım olmadı dikiş yerim haricinde bir yerim uyuşuk değil bu bence anestezi doktoru ile alakalı
Kbrahrl Nilinannesiii hemşireler başını oynatma demişti sezaryen sırasında oynattın mı canım hatırlıyor musun