Nahide1206 Merhaba ben rahat tasiyabilecegim yatak odasindaki beşik haricinde küçük bir beşik arıyorum kullanıp memnun kaldığınız beşik önerileriniz var mı?
oglunasik1anne Nahide1206 Park beşik kullanıyorum ben canım istediğim de katlayıp yerini degistirebiliyorum . Büyüdüğü zaman oyun alanı gibi de yapabilirsin onu
Papatyaa_ Nahide1206 kesinlikle park beşik, 4-5 yaşına kadar kullanabilir. E-bebekte güzel Modeller vardı hem de uygun fiyat :)
Esesra Nahide1206 Kraft calipso 2 park yatağı kullanıyorum ve memnunum. Taşınabilir beşik olarak da chicco baby hug 4 in 1 kullanıyorum ondan da memnunum. Özellikle chicconun beşiği elim ayağım oldu resmen o olmadaydı ne yapardım bilmiyorum bi inceleyin mutlaka.