Nisa17 zayıf mı bunu bilemiyorum. Ancak sağlığı yerindeyse zayıfmış kiloluymuş farketmez. Annem derdi hep bana senin bebekliğin çok kötüydü hiç bir şey yemez açlıktan ağlardın. Getirmedikleri doktor kalmamış çok minikmişim ancak sağlığım yerindeymiş. E şimdi bakıyorum kendime boyum 1.73 kilomda hep 65-70 civarı olmuştur. Sen vitaminlerini ver. Ek gıda veriyorsun zaten yediği kadar yedir yeter ona. Üzme kendini.