Hasibemelek Arkadaşlar resimde gordugunuz gibi saclarım giderek azalıyo cok fazla dokulmeye başladı napıcam bılmıyorum kapalı Bı bayanım hepimiz bayan oldugmuz ıcın attım resmi. Saclarım cok azaldı sızede byle olan varmı lutfen yardım
Esdoel Hasibemelek dur canım benim önceki ve sonra halimi bulursam atarım sana yaptıklarımı da anlatırım
bayankitapkurdu Hasibemelek benim de aşırı dökülüyordu. Kestirdim boyadım ve sarımsaklı şampuanla yıkıyorum. Çok iyi geldi. Neredeyse durdu dökülmesi
Mom93 Hasibemelek dediklerimi yap bana dua edeceksin. Kesinlikle vitamin değerlerine baktır. Kesinlikle birşeyin eksikliginden çok fazla dökülüyor. ( D vitamini,B12,demir eksikliği,çinko) benimki de seninki gibi olmuştu pandemi falan dinlemedim gittim d vitaminim ve folik asit eksik çıktı takviye alıyorum. Saçıma sampuan kullanmıyorum aldığım en iyi bitkisel şampuan bile döküyordu saçımı şuan Mehmet Aydın zeytinyağlı defne sabunu kullanıyorum. Fiyatı 20 tl sadece 100 tl verip aldığım şampuanlardan kat kat iyi. Vitaminleri bir haftadır kullanıyorum hemen o etki etti diyemem ama sabun bende işe yaradı hatta bulabilirsen bittim sabunu var ondan al. Güzelce sabunla yika istersen 10 kez yıka hiç zararı yok biraz saçı sertlestiriyor ama saç kremi kullanırsan o sorunu da çözersin.
Kuzeyin_annesi53 Benimd böyleydi önlerim hep böyle kel oldu bu süre sonra eskisinden daha gür çıkıyor korkma ama 9 aylık olduk hala dökülme durmadı devam ediyo
Tunisinannesi Kuzum kan değerlerine vitamin değerlerine baktir sonrasinda belki doktor takviye ilaç verir😘
oglunasik1anne Hasibemelek Canım sarımsaklı şampuan dene iyi gelecektir sarımsaklı yağı ile birlikte kullandığın takdirde yeni saçların çıkacak . Emin ol durduracak saç dokulmeni . Benim de çok dökülüyordu taakii o şampuanı kullanana kadar şuan hiç dökülüyor tararken taraga bir tane bile saç gelmiyor
Hasibemelek Hasibemelek bide arkadaşlar benım ablam var kapalıydı o da sacları dokuluyordu doktora gttı doktor acılman lazım dedi sac diplerin öluyo yavas yavas demiş acaba bendede olabılırmı genetik falan olabılırmı bu durum şimdi ablam acildi saclarını kazıttı sacları eskisinden gür ckıyo suanda
strongMom Hasibemelek nerden biliyon hepimizin bayan oldugunu Allah aşkına ya yaptıgın çok saçma kapalısın sen
Avsininannesi15 strongMom sana ne arkadas? Bu ne uslup gunahsada gunahikendi boynuna sana noluyo kızcigaz zor durumdaki yazip yardım istemiş
strongMom Avsininannesi15 söleyedebilir ben günah oldugunu söyledim asıl senin bu uslup ne pardon sa ??
strongMom Avsininannesi15 söleyedebilir ben günah oldugunu söyledim asıl senin bu uslup ne pardon sa ??