Kizlar selam, Hayırlı Günler💕 Oğlum on aylık oldu,pandemi sebebi ile pek doktora gidemedik, kontrollerimiz yapılamadı tabi. Bebeklikten bu yana bazen dozu yüksek hırıltımız var , bazen hiç olmuyor rahat nefes aliyor. İzotonik su ile temizledik burnunuda çektik bebekken. Ama hala düzelmesi ile çabaladiğimiz sorun bu 1. Ense ve boynunda yayilmiş bir şekilde kirmizilik mevcut, 1-2 günden beri var dün geçmişti tekrarlamiş. Buda 2.problemimiz. Doktora gittiğimizde hiriltisi var dediğimizde nasil muayene ediyor doktor nasil bir tedavi yöntemine gidiyor ? Son olarak anadolu yakasi ümraniye taraflarinda önerebileceğiniz iyi bir dr varmi? Ben çamlıca erdem de turgut ağzıkuruyu çok iyi olarak duydum. Lütfen bilgili olanlar cevaplarmi?🍀