Bhs20 Arzumun cezvesini kullanıyordum sapı kırıldı banada bahane oldu kahve makinası almak istiyorum çok kaba yer kapliycak bişey istemiyorum arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız makinalar neler ?
Unknown Bhs20 Bende Fakir Kaave kullanıyorum. Memnunum misafir geldiğinde kullanıyorum sadece. Kendimize cezvede yapıyorum. 2 veya 1 fincan yapınca tadını sevemiyorum. Hemen olduğundan mıdır nedir 🤷🏻♀️
Smy16 Bhs20 bugün bimd geliyodu fakirinki biz aldık 3 4 ay önce çok güzel köpük yapıyo 4 fincanlık fiyatıda gayet uygun dışarıya bakarak
RabiAsya Bhs20 4 ideal canım ama küçük fincanda 5 aldığı oldu bende. Zaten makina kabul etmezse fazla gelirse ötüyor, çalışmıyor.
Birgul Karaca almada canim.ben o renklilerden aldim hic ozlesmiyor hic kopuk yapmiyor kendim bakir cezvede yapmaya basldim vallahi