Merhaba güzel anneler, bebeğim sekiz aylık altı ay sadece anne sütü aldı bir ara rahatsızlandım tomografi çekilmem gerekti hastane işlerim oldu o arada annem ve kayınvalidem biberon denediler fakat almadı. Şimdi ek gıdaya geçtik geceleri doymuyor arada kalkıp biberon içsin istiyorum fakat asla kabul etmiyor😔artık sütüm tüm gece onu doyurmaya yetmiyor ne yazık ki. Bu zamana dek denediğim mamalar aptamil, hipp, hero, bebelac formül mamaları dün de sma mama alıp denedim gece ama gene almadı gene almadı yarım saatte bir uyandı ve sabah sarhoş gibi zar zor kalktım. Yatmadan evvel muhallebi yedirsem de yetmiyor gece acıkıyor ne önerirsiniz? Aldığım mamalar çöpe gidiyor sıkıldım bu durumdan artık😰