Bebeğim 10 gün sonra 4 aylık olacak. Çok şükür gelişimi iyi anne sütü alıyor bir sıkıntı yok. Yalnız ek gıdaya aşırı ilgili . Biz yemeğe oturunca kucağımıza gelmek istiyor . Kasigimizi izliyor . Kaşığı yalanciktan veriyorum ağzına yalıyor yemek istiyor . Salatalık su diye büyük şekilde verdim emmeye çalışıyor. Ne yapacağımı şaşırdım daha ek gıdaya 2 ay var sonuçta.