Gulistan47helin63 aynen işte onu anlamıyorum küçük geliyor diye bir üst no ya geçiyorsun aldığın bez kullandığından küçük nasıl oluyor anlamıyorum. Mesela ilk kullanım için bir paket sleepy yenidoğan almıştım kampanyalıydı bir pakette 2 no midi almıştım. 1 no bitince 2 no ya geçeyim dedim Yenidoğan la aynı boyutu fark göremedim daha sonra prima ya geçtim. Ama o da 1 no lastikleri sıkıyor gibi yarın 2 no alıcam ama ya o da sleppy gibi aynı küçük olursa🙄