Kızım 1 yaşına yeni girdi sabah uyurken yanımdan asagi düştü farketmedim öyle vicdan azabı çekiyorum ki , Dr a gidicez birazdan eşimi bekliyorum kafası hafif kızardı , bide sağ bacağı acımış galiba az basıyor üstüne surunmesi de sağa dogru yavaş yapıyor başına böyle bir şey gelen var mı ? Naptiniz napayım çok kötüyüm