Arkadaşlar bebeğim ne gece ne gündüz asla uyumuyor gündüz uykusu en fazla 20 25 dk o kadar yoruldum ki artık havalar güzel bebek arabasıyla çıkartayım diyorum doğduğundan beri hiç sevemedi en fazla yarım saat duruyor bi yere gidilmiyor kesinlikle giderken çocuk bebek arabasında dönüşte bir elimde bebek arabası bir elimde çocukla geri dönüyorum koştura koştura eşimin hiç desteği yok sıfır o istediği her yere gidiyor biz hiçbir yere gidemiyoruz çocuk durmuyormuş bebek arabasında yatmıyormuş diye 4 aydır sürekli evde o kadar bunaldım ki anlatamam size ne zaman düzelicek ne zaman bende normal insanlar gibi bebeğimi alıp bi yerlere keyifle gidebileceğim değişikliğe o kadar ihtiyacım var ki yoruldum çok yoruldum hastalık var bi yere gitmek istemiyorum ama böyle kimsenin olmadığı piknik alanları var burada orada çocuğumu bebek arabasında gezdirip biraz hava almaya çok ihtiyacım var…