Mehmet09eymen Ek gıda’ya 6. Ayda geçilir. Bağırsak florası, sindirim sistemi, boşaltim sistemi ancak 180 gün dolduğu zaman besinleri hazmedip,sindirmeye yetecek gelişime ulaşır. Şuan bebeğiniz için çok erken. Alabileceği tek şey anne sütü/formül mamadır.
Ek gıdaya geçişte de tabak tabak yemek veremezsiniz. 1 çay kaşığı ile başlarsınız sadece tadımlıktır 6. Ay. 1. Gün çay kasığı, 2. Gün tatlı kaşığı,3. Gün yemek kaşığı kadar tek bir sebze/meyve şeklinde karıştırmadan yedirmelisiniz o zaman geldiğinde. Fazla verirseniz kabız olacaktır. Her sey zamanında güzeldir. Sağlığı için beklemelisiniz.