Benimde kızımda 1 ay7 günlük Aptamil aldım daha 2gün oldu çok az verdim doktorum gerekmedikçe verme dedi ama benim o gün sütüm gelmediği için verdim 25 cc anca içti göğsümün birini çok iyi emiyor diğerini okadar emmiyor valla çok kararsız kaldım siz doktora danışarak mi verdiniz mamayı?