Merhaba arkadaşlar bir arkadaşımın tanıdığı romatizması olduğu için pandemi bitene kadar çalışamaz raporu almış. İnternetten araştırdım ama bununla ilgili bir şey bulamadım. Bu konuda bilgisi olan var mı? Ben de fibromiyalji hastasıyım yumuşak doku romaztizması diye geçiyor ben de çalışamaz raporu alabilir miyim merak ettim.