Biricigm Kızlar dün gece göğüsüm aşırı şişti ve ağrıdı. Sütten dolayıdır diye sevindim hatta. Bugünde yine göğüsüm sertleşti ve kolumda ağrı var. Bian aklıma meme kanseri geldi. Allah korusun ama insanın aklına binbir türlü şey geliyo😔
Mom9 Biricigm geçmiş olsun. Muayene etmeniz lazım kendinizi koltuk altı tarafınızı yoklayıp beze tarzı bişey var mı yok mu bakmanız lazım. Kol ağrısı kalptende olabilir. Fazla sütten mastitte olabilirsinşz. Anlamak için öncelikle sütünüzü boşaltmanız lazım tamamen sonra muayene edin kendinizi
havos Biricigm kendinizi muayene edin diyeceğim ama eğer mastitse mastit olduğumda da küçük küçük bezeler geliyordu elime o yüzden en iyisi doktora gözükmeniz