Arkadaşlar kızım 11 aylık çocuk devam sütü aldım memeden kesmeyi düşünüyorum çünkü gece sayamadıgım kadar kalkıyo belki 10 belki 12 defa dayanamıyorum artık memede uyuyor hep
biberonla süt alıştırmaya çalışıyorum almıyo emzik emmiyor zaten nasıl alıştırabilirim önerisi olan aynı durumu yaşayan var mı