Ruhannem Arkadaşlar sütü arttırmak ve gaz problemi için rezene + anason + kimyon ( aktardan ayrı ayrı aldım) çayı içiyorum. Bu çayı hergün içmenin zararı olur mu..
AsiLbebe Ruhannem anason ve rezeneyi gunde 3 er kez bnde iciyorum bi sorun olmuyor. Kimyondan hbrim yok ama canim kimyonu gaz ici iciceksin sanirim.
BerenBeril Ruhannem bende hergün içiyorum sütümü arttırmak için ama rezene azaltıyormuş dedi biraz önce bi arkadaş başka bi postta ne derece doğru bilmiyorum
Ruhannem Tuba ne kadar zaman . Yani 1 ay hergün günü mı. Çünkü forumda bırı içilmez dedı ama.. muallakta kaldım. 20 günlük daha bebek
Edahuma Ruhannem evet benim iciyordum 2 ay boyunca hem öğlen hem aksam içtım. kızım 5 bucuk aylık ara ara içiyorum gene
Tuba Ruhannem İlk oğlumda 11 ay boyunca içtim😂 şuan ikinci oğlum 43 günlük ve doğduğu günden beri içiyorum.
Ruhannem Tuba kusura bakmayın., 3 nü birlikte mi içiyorsunuz.. rezene hergün içimi süt azaltıyor dıyorlar ama
Edahuma Ruhannem yok canim ayri ayri yaptim içtim kimyon içmemiştim ama 1 hafta anason 1 hafta rezene içiyodum bazen sabah anason akşam rezene