gamzelininannesii Merhaba arkadaşlar tekrar tecrübeli annelere sormak istiyorum sizce yenidoğan bebek maması olarak hangi marka daha iyi olur
Glcnduru gamzelininannesii ben hipp kullanıyorum canım gayet memnum kaldım kabızlık falan yapmadı kilo alımı da normal beş aydır kullanıyoruz
gglsrnarslan gamzelininannesii hipp bence bizim doktorumuz da hipp önerdi arkadaşımın doktoru da bende memnumum bebeğimde gaz yada herhangi bir problem yaşamadık 🌸
havos gamzelininannesii canım bebeğe göre değişiyor biraz hipp combiotic mamayla başladık fakat çok fazla gaz yaptı daha sonra sma optipro’ya geçtik yani bu biraz deneme yanılmayla bakılacak bir durum