SevdaNurumm Arkadaşlar merhaba. Sezeryan doğum yaptım neredeyse 1 bucuk yıl oldu. Cok şükür emziriyorum. Yalnz doğumdan sonra sadece 2 veya 3 gün regl olmaya başladım. Neden böle oluyor acaba bir bildgnz var mı bununla alakalı?
Yasemin89- SevdaNurumm bende sezeryan doğum yaptım emziriyorum da. 1 yıl oldu yeni oldum ama bugün 4. Gün varla yok arası 🤷♀️ Emziriyoruz diye olabilir mi🤔 henüz doktora da gidemedim
SevdaNurumm Yasemin89- sanırım emzirme ile alakalı canım. Bende gitmedim hastaneye virüs sebebnden dolayı. Şimdilk fazla önemsemiyorum ama inşallah ilerde bi sıkıntı cıkmaz
Yasemin89- SevdaNurumm bende biraz ağır davranıyorum sonra giderim diye diye bir sene geçti🤦♀️😁 gidersek yazalım birbirimize normal miymiş diye