serifeaselalp Arkadaslar sabah sabah dünyam karardi babam malesef pozitif ve faranjit var kendisinde cok korkuyorum ona bisey olacak diye aranizda olupta atlatan varmi neler yaptınız nasil atlattınız ne olur bilgi verin
Cemre20 serifeaselalp benim dayımda faranjit ve covid atlattı şimdi gayet iyi içini ferah tut bisey olmaz inş iyileşir hemen
Arasannesi serifeaselalp eşimde de bende de var.her kış gıcıklanma ve öksürük tarzınd acekerım ama eşiminki kronık sureklı vardır.ve atlattık.benım cok öksürüğüm ve bundan kaynaklı bogazda sureklı gıcıklanma öğürme kusma oldu daha fazlası olmadı eşimde de hıcbır sey olmadı merak etmeyın atlatır ınsallah
SevgiLina_ serifeaselalp benn 🙋♀️ kronik faranjitim var. Yillardir cocuklugumdan beri cekerim. Pozitifim. 12.gunum. cok rahat atalattim sukurler olsun. Korkmaniza gerek yok. Surekli su icsin. Sirkeli limonlu su bi de tursu suyu. Gecmis olsn.
serifeaselalp Arasannesi teşekkür ediyorum cevabınız için özel olarak birsey yaptnz mi acaba doktor ilaç yazmamış babama birazdan ekip gelecek eve
Arasannesi serifeaselalp ben de emzırdıgım ıcın verdıklerı ılacı kullanmadım. Sureklı sarımsaklı sirkeli pekmez ve limonlu kürler hazırladık süt yogurt bol tuketsın babanız.ben busekılde 15 gunun sonunda test yaptım negatıftım ve antıkor üretmiş gozukuyordum yalnız esım benden 1 hafta sonra negatıfe döndü onu da sıgara ıcmesıne baglıyorum hastayken bıle ıcıyordu bırakmadı sıgarayı
Ayse_12345 Arasannesi merhaba cnm ilki pozitif cikti benim ikinciyi verdım yeniden test vermem istendi onuda verdım yeniden örnek istendi anlamadım bu işi ya
serifeaselalp Aynı evde yaşayan annemin testide negatif cıkmış bnde anlamadm babam hersene bu zmanlar grip oluyordu faranjiti bu mevsimde oluyordu acaba öyle oluncada mi pozitif cıktı bazen yanlışlık olabiliyormuş
Arasannesi serifeaselalp eşim kullandı. 2 farklı ılac verdıler bırı vırusun vucuttakı yayılımını engellıyor dıgerıde sıtma ılacı.eger bu ılaclara karsı bır allerjık durumu ya da bır rahatsızlıgı yoksa babanızda ıcsın