Kızlar hepinize uykusuz gecelerden günaydın 🙊 oğlum 6 ay 7 günlük bir ay önceden ek gıdaya başlamıştık gayet iyiydi çorbalar severek yerdi. Ama şu son 1 haftadır kaşık görünce basliyo ağlamaya ağzını bi kapatiyo açabilene aşk olsun 🤐 bu sabah kan ilacını verim dedim yine aynı zorla güç bela verdim. Ne yapmam gerekiyor nasıl ilerlemem gerekiyor bi yardımci olun bana da tecrübeli anneler 🙏🥴