Cemre20 merhaba, bebeğimde reflü vardı. Kilo kaybı olmadığı için doktorumuz reflü ilacı başlatmadı ve geçmesi için ek gıdayı beklememizi söyledi. Çok şükür tam geçmese bile ek gıdayla beraber reflüsü minimize oldu. Sizde durum farklı olabilir. Mutlaka bir çocuk doktoruna ya da gastroentoloji uzmanına görünün.
çok geçmiş olsun