Kızım 4 aylıkken sağlık ocağında kan verdim saçlarım çok dökülüyor diye. Kan sonuçlarına göre doktor bana endokrinoloji gitmemi söyledi. Gittim orda da test yapıldı ve iki hafta sonra çıkacak bir testin sonucuna göre ilaç verip vermeyeceğini karar vericek ti doktor. Bir hafta sonra pandemi patladı yasaklar falan derken benim doktorum da 65 yaş üstü olduğu için 4 ay hastaneye gelmedi. Aslında biraz sevindim bu duruma çünkü ilaç verir ise emzirmeyi kesmem gerektiğini tiroidlerimin çok çalıştığını söyledi. Geçen hafta kızım ve kendimi göz muayenesinr gittik. Ben muayene olurken doktor gözlerimin öne geldiğini buda tiroid den kaynaklanan bir durum olduğunu acilen endokrinoloji gitmemi ve hemen ilaca başlamamı söyledi kızım 11 ay 5 günlük ben eşime en azından yaşını doldursun söz gidicem diyorum. Yanlış anlaşılmak istemem asla mama vermem emzirmek istiyorum durumu değil sadece mamanın ekonomik şartlarını düşünüyorum. Ben 2 yıldır işsizim çünkü iş desen yok eşimle hergün tartışma yaşıyoruz doktora git meselesinde bana sen benim için ve kızım için önemlisin sen olmazsan ne yaparız diyo. Çok uzun oldu biliyorum şuan çaresiz kaldım benim gibi yaşayan var mı?