Maryhoney Bebeğim 13 aylık 2 sene olcak Kasım’da adet görmüyorum doktora artık gitmeli miyim siskinlikten olecem 🥴
Badevehande Maryhoney bacım patlamadın mı o şişklikten ben senin yerinde olsam 100 kere doktora gitmiştim
aybukemom Maryhoney annem emzirmeyü bırakana kadar adet görmezmiş 😄 bnm doktorum da demişti geç de adet olabilirsin hiç olmayadabilir dedi
Ummuzeynep Benim bebeğim de 3 aylık oldu bende daha adet görmüyorum sabırsızlıkla bekliyorum bende ne zaman oluncam diye.
sedaykn Maryhoney İşin kötü tarafı sonra bi oldum 3 ay boyunca 20 gün falan sürdü keşke olmasaydım dedim 😂