Kızlar 68 günlük oğlum 3340 gr doğru en son 5070gramdı. Hafif kolik ve biz bütün mamaları denedik en iyisi bebelac gold oldu ancak şimdi bundada kabız+gaz problemleri başladı. Kilo alımı iyi dedi doktor ancak 2 saatte bir uyanıyor gecede gündüzde ve emerken aç olduğunu anlayabiliyorum mamayla besleniyor sadece. 120 cc içmesine rağmen acıkıyor ve mamayı içerken karnından gurultular geliyor önerebileceğiniz en uzun tok tutan ve kabız+gaz sıkıntısı yaşatmayan mama hangisi? Özellikle aptamil dışındaki mamaları öğrenmek istiyorum, hipp ve sma, evolvia, similac kullandım aynı sorunlar vardı ama çoğunluğun söylediği mamaya tekrar başlayıp denicem