Sevcansevcan benim.kayinpederimin yaklaşık 15 yıldır sedefi varmış ben son 3 yıldır onlarla birlikteyim babamin bir arkadaşı sedef hastasıydı adamın her yeri sedefti izmirde bir adam krem yapıyormuş onu kullanmış gecmis kayınpederine de aldık inanın hic birsey kalmadı kayınpederim ışın bile almış iyileşmek icin ama fayda etmemiş bu krem iyileştirdi hamdolsun