Esranur2 böyle bi akıntı benim kızımda da olmuştu, kıpkırmızı değil çok açık pembemsi renkte sümüksü bi akıntıydı.
hem doktoruna sordum normal dedi, hem de ailem “kız bebekler kendini böyle temizler” gibi bi açıklama yaptılar ama ne demek istediklerini anlayamamıştım.
doktoru normal dediği için de sorun olarak görmemiştim.