Siblkrdg canım sabahları genel de omlet yapıyorum beyazını katmadan. İçine lor varsa lor yoksa tarhana ve peynir altını suyunu katıyorum. Minik bir ekmek içine pekmez damlatıp yediriyorum. 11-12 gibi meyvesini veriyorum. 2-3 gibi çorba (tarhana - tavuk suyu çorba- şehriye çorbası) 5-6 gibi yemek veriyorum (tavuk haşlama yanında -yoğurt kuzu kıyma yanında yoğurt ya da ne bilim kendimce tarifler uyduruyorum deneme yanılma yaparak ama hepsinin yanında yoğurt)bu kadar geri kalan zaman da hep emiyor