Esranur2 benim bebeğim 2 aylık, paylaşımına girmiş bulundum☺️ Herkes gazdan çekiyor. Benim önerim emerken arada bi gazını alıp tekrar emzirmeye devam edin ve elma yağı kullanın, sanırım benim kurtarıcım o oldu, uzun zamandır çok rahatız ☺️ Gaz damlası bile kullanmadım ben