Kızlar merhaba. Sezeryan Doğum yapalı 39 gün oldu. Yaklaşık bi 8-10 gündür kanamam yoktu. Bugün sabah kalktığımda iç çamaşırımda 3-4 damla kan gördüm. Ve peçeteye sildiğimde de kan bulaştı. Aynı regl kanamam gibi oldu. Karnımda da aynı regl zamanlarımdaki ağrıyı hissediyorum. Emzirmem pek iyi değil, çok az anne sütü verebiliyorum günde 2 kez falan. O da çoğunlukla sağma makinesi ile sağıp veriyorum. Sizce bu kadar erken gelmiş olabilir mi reglim?