Bu aya kadar doğduğundan beri gazıydı dişiydi derken çok hatalı uyuttum. Ayakta sallamadan uyumuyor ve gece sık uyanıyor. Büyüdükçe daha da zorlaşacak ve 8 ay sonra işr başlayacağım nöbetli bir işim olduğundanda gece uykusunu almam lazım ve en önemlisi artık bebeğimin kesintisiz uyumasını istiyorum hep ertedim türlü bahaneler ürettim 2 gecedir hiç uyumayınca başlamaya karar verdim. Salı günü sabah başlıcaz bugünden itibaren uyku saatlerini not alıyorum. Yanımda yatıyordu hem yatağını hem odasını hem gece beslenmesini hem sallamasını hepsi birden kesip başarabilirim umarım. Bu ayda olan bebişleriniz saat kaçta yatıyor gece emiyormu nasıl uyuyor eğitim alanınız varmı bilgilendirir misiniz?