Belo-37 merhaba canım sen gene 11 aylıkken 2. Bebeğine hamile kalmışsın ben kızım 4 aylık dı ben 2. Ye hamile kalmışım 2. De daha çabuk kalktım ayağa çünkü arkada bir evladın daha var yani ilkinde 5, gün ayağa kalktım 2. De 3 günde filan 😊 düşünme bence zamanı akışına bırak