Azatsmommy ya ben çok açılmaması için şu günlerde gündüzde mama veriyorum bir kere diğer türlü sürekli emiyor zaten. Vebekletimiz birikmesini istiyor ve benim bebegimde bi yandan alttan gazi biriktiği için arkaya çok atıyor kendini arada zıplayarak emiziriyorumda fayda etmediğinde iste mecbur mama veriyorum