Yami Kızlar bebeğim 5buçuk aylık ve yaklaşık 2 aydır kakasını sabah 5 sıralarında yapıyor ve bu durum bez değişimiyle birlikte uykumuzun bölünmesine güne çok erken başlamamıza sebep oluyor. Kaka yapmasa belki 1 2 saat daha uyuyacak çünkü gece en son 4buçuk gibi emziriyorum yarım saat 1 saat sonra hop kaka. Kala yaptığı sırada uyanıyor bez değişnce tamamen uyanıyor ve kesin uyanış yapmış oluyoruz. Bu kaka saati hiç şaşmıyor hep böyle nasıl değişir ki bu durum ya da değişir mi her sabah güne kakayla başlıyoruz 🤦🏻♀️
minnakbaby Yami 4.30da karnini doyuruyor o yuzden yapiyor anca o saati degistirebilirsiniz. Mesela bnm oglum sabah uyanip karnini doyirunca hemen yapar kakasini her sabah ayni. Gec mama verirsem gec yapar
niloyaaa Yami anne sütü mü alıyor bebeğiniz ek gıdaya başladınızmı? Aynı durum benim bebeğimdede vardı ek gıdaya başladığımızda değişti şimdi 9 aylık kaka yapsın diye bekliyorum malesef 2 yada 3 günde bir yapıyor şimdi
imgesi Yami tamamda hemen bezini degsitrme hassas bi cildi yoksa eger 1 saat daha kakayla kalablr.. bizimkide sabah 7 de uyanio mesela uynadgnda kaka yapms oluo ama saat kacta yaptgni bilmiorm ben. O uyandgi zaman temizliorm altini.. bazen gece uyuduktan sonra yapio ozaman degstririorm altini ama sabaha dogru yapmssa kalio yani
bayankitapkurdu Yami benim oğlum da 5 buçuk aylık doğduğun beri öyle kakasını uyandığımızda yapmış oluyor. 5,5-6,5 gibi hiç şaşmaz 🙆🏻♀️ Kendisi uyandığı için o saatte ben sorun etmiyorum 1 saat sonda tekrar uyumak istiyor çünkü
Mihrimahinannesi Bebişimizin anüsüne tıpa takamayacağımıza göre malesef bu saati değiştiremeyiz, biyolojik olarak onun vücudu ayarlıyor çünkü 😊
Yami minnakbaby ama her emmeden sonra yapmıyorki kaka. Gece 1de de emiyor o zaman yapmıyor ama 4buçuktan sonra yapıyor 🤷🏻♀️
Yami imgesi kaka yaparkeb çoğu zaman uyanıyor ve muhtemelen altı pis olduğu için rahatsız olup huzursuzlanıyor ayrıca hemen pişik oluyor birkaç kere bekletmeyi denedim 😢
Yami bayankitapkurdu bizimkide uyumak istiyor ama doğdu doğalı uykuya öyle direnen bir bebekki çatlasa uyumaz. Uyutmak çok zor.o saatte Kaka yapmasa gece uykusu belki biraz daha uzar diye düşünüyorum ama
imgesi 2lokummannesiii birakilmaz die bse yok cildi hassas deglse hemen pisik olmuosa 1 saat bekleyeblr. Cildi hassas olmadgi halde bekletmiosanz ozaman sabah erken kalkmasina bse demeyin yani😂
Yami 2lokummannesiii katılıyorum zaten az önce de yazdım huzursuz oluyor daha o şekilde uyumuyor ve pişiyor hemen
2lokummannesiii Dmtsrbdk bebekle kendilerini bir tutmuyorlar biz kakalı durabilir miyiz öyle düşünmek lazım. Ben de ondan yazdım kadına. Ama durabilir diyor. Herkesin tercihi.
Baloglum123 Yami benim oglumda bu aralar saat 4 te uyanıyor bakıyorum ki kaka yapmis hemen degistiriyorum sonra 2 saat felan uyanıgız yapacak birsey yok gibi canım
MarlaSinger Yami gece 4 buçukta emzirmeyin. Zaten nerdeyse 6 aylık olmuş. Gece beslemesine gerek yok uyanmıyorsa. Uyansa bile pış pış yapıp yatırın. O saatte emzirdiğiniz için kaka yapıyor
Yami MarlaSinger gece bir veya iki kere uyanıp emiyor ne yazıkki ve emzirmeden uykuya dönemiyor. Pışpışla patpatla olcak gibi değil yani. Uzun zamandır düzenimiz böyle ve gece emmesini kesmek için henüz çok erken doktorlar bile 9. Ayda kesilmesini söylüyor
Yami MarlaSinger biz 5. Ayımıza kadar gecede 1 yada 2 kere emmek için uyanır emer hemen geri uyurdu. 5. Aydan sonra gecede milyon kere uyanmaya başladı ya diş ya atak bilemiyorum artık. Nerde uyanmıyorsa uyusun ohoooo. Uyanmasa keşke
2lokummannesiii imgesi cildi hassas oğlumun hassas olmasa bile bebekliğinden beri ne çilli bez ne de kakalı bezle asla uyumaz. Yani normali ve olması gereken bu.
Si_se_ta_be Yami Bizimde bazen çok erken saate yapıyor bi aralar da ram yatıracakken yapıyordu şuan da da altına yapmış gidip degistiricem 🙊
minnakbaby Yami Her emmeden sonra yapsa sikinti olur zaten. Bide soyle deneyin her emzirdiginiz saatten 1 saat once emzirin bida uyanana kadar emzirmeyin belki ise yarar