ZeynepNehir Merhaba, bugün aşı olcak bebeğim. 2 aylık. Verem aşısı dışında başka aşı olcak mı? aşı öncesi ve sonrası dikkat etmemiz gereken bir husus var mı? Ateşi olur mu? Teşekkürler şimdiden yanıtlarınız için…
Mickeylover ZeynepNehir söylerler zaten 3 gün yıkanmıyor ve biraz huysuzlanabilr bizde öyle olmuştu ateşi çıkarsa calpol ver demişti doktor ama çok şükür olmadı 🙏🏻
Geheimnisperson ZeynepNehir bir koldan iki de bacaktan olacak. 3 gün banyo yok. Biraz huysuzluk ve ateş olabilir.
tosbikannesiii ZeynepNehir iki bacak 1 kol bizde ateş olmadı şükür ama huzursuzluk agrı vardı calpol vermiştim biraz birkaç gün o huzursuzluk devam etti geçti sonra 3 gün banyo yaptırmayın gitmeden bisey vermenize de gerek yok altını değiştirirken bacaklarına narin davranın canı acımasın bu kadar 🌸
busrakilic1 ZeynepNehir ateşi olursa evin içinde zıbınla bırakın ilk gün huysuzluk olur. Ama uyutmaya çalışın daha rahat atlatır. Karnını doyurun muhtemelen memede de ağlar ama yüzüstü falan nasıl rahat ediyorsa yatırın dinlensin. 38.5 u görmeden ateş düşürücü vermeyin
Egeliii ZeynepNehir koldan verem iki bacaktan planlar biri 5li karma aşı biri pnömökök aşısı , bizde ateş olmadı rahat atlattık çok kalın giydirmeyin bebeğinizi inşallah kolayca geçer
Tospikinannesi ZeynepNehir bizimkinde hiç bilry olmadı eve gelir gel ez ateş düşürücü berdim 5 saat sonra gece yatmadanda tekrar berdim sadece biraz huzursuzluk oldu