Benim kızım 13 aylık bizde de aynı sorun vardı, dün doktora götürdüm gece beslenmesini kesmiştim eğer emziriyorsam devam etmem gerektiğini, uyuduğu odanın serin olması gerektiğini ve benimle birlikte yatması gerektiğni söyledi. Normalde aynı odada farklı yatakta yatıyorduk iki gündür yanımda uyuyor bir kere uyandı sadece sizde bir deneyin derim