Yaa şu mesajları okuyunca içime su serpildi sadce benim bebeğim böyle değil ve ben kötü bir anne değilim diye 🙏🏼. Benim bebegmde 4. Aylık oldu 28 i itibariyle ve yaklasık 2 haftadır huysuzluğundan takaatim kalmadı. Gündüz uykuları yok denecek kadar az her uyanışta ağlayarak uyanma. Akşam uykusuna sıkıntısız yatardı ama şmdi 2 saati buluyor uyutmak ve ağlaya ağlaya çığlıklarla isyanlarla resmen sanki etinden et koparıyorlar gibi.28 mayıs dogum tarihi. Umarım atak bitince eski huyuna geri döner yoksa 1-2 aya işe başlıcam annem bakacak cocuga🥺