Kbragzl maalesef bizde aynıyız. Bir haftadır bambaşka bebek var sanki. Uykusuzluktan gözleri gidiyor ama direniyor. Yerine koyuyorum ağlıyor. Kucağıma alıyorum 5 dk sonra yine ağlıyor. Sallıyorum yine ağlıyor. 3 ay 11 günlük.. Bir de apalamaya çalışıyor, gidemedikçe iyicw kızıyor, sonra dövmüş gibi ağlıyor. Üstüne birde gazımız var. Artık gazdan mı, huydan mı bilmiyorum. Akşama kadar pertim çıkıyor.. Bebekler bu havaları sevmezmiiş. Mevsim geçişi galiba