YYSUSAM Kızlar basina gelen var mi bebegim 2 aylik sol meme ucuyla köprücük kemiği arasında mese büyüklüğünde bir kitle farkettim deri üzerindede hafif mor bir görüntü var
Gokcen YYSUSAM anneden gelen hormonlara bagli olarsk goguste sislik olur mus canim. Bu normalmis her bebekte olur mus. Kitle olduguna emin misjn. Eger oyoeyse cocuk doktoruna git kisa zmnda
Papatyaseverrrr YYSUSAM dogdugundada oluyor butun bebeklerde goguste sertlik kitle gibi bebek yagiyla masaj yapinca geciyor derlerdi ben cok uygulamadim kendiliginden gecti
Deletedmom59 Benim bebeğinde doğduğunda 2 memesindede sertlik vardı hiç bise yapmadım 1 aylıkken geçmişti ama morluk falan yoktu