Naz0106 Kızlar 4 ay olucak doğum yapalı emziren adet olmaz diyolar. Ben emziriyorum 40 çıktı adet oldum hemde her hafta 1 hafta temizdim 1 hafta adettim.. Birde adet olduysan kilo vermen lazım niye vermiyosun diyorlar ya sinir oluyorum artık 😤
gokcekizinannesi Naz0106 emziriyorum 4. ayda adet oldum. kilo emzirirken gitmedi bende. diyete başladım 7. ayda öyle verdim doğum kilolarını. verenler çok şanslı gerçekten bünye meselesi sanirim
Nick Naz0106 ya bunları kim uyduruyor böyle 😁 neden emziren adet olmasın. Neden adet gören kilo versin. Allahııımm daha daha nelerrr. He de geç canım onlara
Naz0106 Aslında 3 gün geçti adetim ama 1 sene normal diye biliyorum canım sıkılıyor artık bunları duya duya Kilomu çok aşırı takmıyordum kafaya ama artık çok takıyorum
elizinannesi-19 Naz0106 amaaan çok takmamak lazım kiloları. Bana da hep dediler emziriyosun kilo verirsin diye ama yok yani dedikleri gibi olmuyor. Kızım 9.5 aylık hala veremedim kilolarımı. Gerçi çok uğraşmadım. Bende 2. Ayımda adet oldum. Bu kilo meselesi biraz bünyeyle alakalı. Ben abur cubur ekmek tatlı vs yemediğim halde kilo veremedim. Bu yüzden çok takmamak lazım
GkhanKbr Naz0106 bende 40 ım çıktı oldum ve senin gibi 1 hafta arayla. Ama adet olursan kilo verirsin kısmı yanlış hurafe. Takma kafana tam tersi adet dönemi kiloya müsaittir 🤩
Naz0106 elizinannesi-19 Ben takıyordum vereyim diyordum ama emzirdiğim için 6. Ayı bekliyordum diyet yaparım diye ama şimdide adet olmuşsun niye veremiyorsun diyorlar sinir oluyorum
Naz0106 gokcekizinannesi Evet bence de bünye meselesi kendileri 2 3 çocuk doğurmuş hiç göbek yok laf yapıyorlar en çokta onlar söyleyince sinirlenip kafaya takıyorum onlar kaç kez doğum yaptı ben 1 kez yaptım ama veremiyorum diyip kendime kızıyorum
gokcekizinannesi Naz0106 hiç takmayın her birey farkli birbirinden. ben 12 kilo aldım. kızım 7 aylıkken 9 kilosu duruyordu. çocuk 3 kilo zaten düşünün öylece durmusum😂
Naz0106 bianneeee Ya inşallah veririz normalde bu tür şeyleri çok aşırı kafaya takmam hatta takanlara boşverin derim ama 1 değil 2 değil sürekli arayıp söylüyorlar deliriyorum
Naz0106 gokcekizinannesi Yine çok iyi almışsınız ben 25 kilo aldım toplam 15 kilo gitti 10 kilo+ göbek kaldı
Naz0106 GkhanKbr Aa ilk defa 1 hafta arayla benim gibi adet olan biriyle karşılaşıyorum bana herkez doktora git diyo kısa ara ile adet olduğum için ve ayrıca bencede hurafe hurafe olmasa ben niye vereninim ki
Naz0106 Nick Onlara karşı he diyorum da sonra o telefon kapanınca kendime heee bir ayna bak diyorum delirttiler beni manyak oldum kafayı bozcam kilolarla
gokcekizinannesi Naz0106 77 kiloyla hamile kaldığım için biraz temkinli gittim o yüzden az aldım. diyetle şimdi 76ya düştüm. ama göbek sağolsun o ayrılmaz parçam benim de 🤣
GkhanKbr Naz0106 Benim doktor kontrolümde sordum gayet normal dedi vücut biriken kanı daha hızlı atma ihtiyacı duymuş 1 yıla kadar çok sık olmakta hiç olmamakta normal dedi. Sonra düzene girdi zaten 😇
Nick Naz0106 ya boşver kilo dediğin nedirki alınır verilir. İnsanlar yapacak bişey bulamayınca etraftakikerin moralini bozuyor böyle. Hiç aldırma. Keyfini kaçıran kişilerdende uzak dur
Naz0106 gokcekizinannesi Bende 70 kilo ile başladım hamileliğime 80 kiloyum şu an herkes zayıf halime alışmış bu halım çok batıyor gözlerine ve ayrıca yanlarında bile değilim hepsi beni telefondan görüp yorum yapıyor
Naz0106 GkhanKbr Sezeryan doğum yaptım söyleyenler normal doğum yapınca onunla alakalıdır diyor birde yanlış anlamazsanız ne zaman düzene girdi
gokcekizinannesi Naz0106 boşverin valla 10 kilo dediginiz nedir ki? canınız vermek isterse verirsiniz inanın vermek istemezse de vücut sizin keyif sizin elaleme ne hiiiic üzülmeyin
Naz0106 Nick Zaten çok uzağım hepsinden yurt dışındayım ama telefonla bile çok güzel moral bozuyorlar kırıcam bir gün telefonu🤭
GkhanKbr Naz0106 Bende sezaryen doğum yaptım. Olmaya başladım 1-2 ay öyle gitti sonra düzene girdi 6 ay oldu
Naz0106 gokcekizinannesi Gerçekten bu forumu sizin gibi olumlu insanlar olduğu için çok seviyorum çok güzel moral veriyorsunuz birbirimizi tanımasak da modum yükseliyor teşekkür ederim 😊