Şuan diş ağrısı çekiyorum 🤦🏻♀️ Bebeğim 2 aylık, yarın doktora gidicem, büyük ihtimal anestezi yapılır, emzirme nasıl oluyor daha sonrasında? Sağma makinem yok, gerek olursa alırım demiştim ama erken saatte gidicem alma durumum yok, anesteziden 3 saat sonra falan emzirsem Yine ilk emzirdiğimde bebeğime geçer mi?