Oyku123 bizimkinde 20 günlükten beri hep ayakta durma isteği vardı 😂 3 aylıktan beri ellerini tutup yere bastıyorduk yürümeye hep hevesliydi yani ilk olarak 8 aylıkken bi yerlere tutunup ayağa kalkmaya başladı daha sonra ben ayağa kaldırıp karşısına sevdiği bi oyuncağı falan koyuyordum ona doğru 3 5 adım atıyordu her seferinde adımları artmaya başladı ama bunu hergün en az 3 4 kere yapıyordukki unutmasın diye 9 aylıkkende kendi tutunup kalkıp biyerlere yürümeye başladı ara ara düşünüyordu tabi dengeyi sağlayamazsa ama 10.ayına girmeden tamamen çok rahat tutunmadan ayağa kalkıp yürümeye başladı aslında süreç hemen hemen 2 sıraladıktan sonrası çok kolay 😂