Ecrinsuveannesi Kızlar bebeğim 7 ay 25 günlük ve otururken yürüteçte oynarken sürekli kaka yapar gibi kendini kasıyor 1 haftadır böyle nerdeyse günde 4 5 kere yapıyor bu hareketi kabızda değil ama neden böyle anlamadım 😑