Mervegelin93 Kizlar dogum yaptim. Analik odenegi alacagim tum sartlarim uyuyor ama e devlete “is gorememezlik odemesi gorme” kismina tikladigimda goremiyorum. Nasil ogrenebilirim ne kdr ucret alacagimi. Bilgisi olan varmi? Birde devletin verdigi sut parasini hicbir islem yapmadan ptt ye gittigimde cekebiliyormuyum? Dogum yapali 25 gun oldu.
Esra1986 Mervegelin93 25 gün olduysa kesin yatmıştır bendw direk sorarark almıştım sonra düştü sisteme
GokSuM Sistemde 2 gündür benim de hiçbir şey görünmüyor. Zaman zaman oluyor böyle. İşyerin bi şey onaylıyor online olarak, para ptt ye veya e-devletten tanımladığın banka hesabına yatıyor. En garanti Sgk yı arayın ödemenizi öğrenmek için
GokSuM Mervegelin93 ben ilçe sgk yı aramıştım kendi telefonlarından. İnternetten bakmıştım numarasına.