elifilyas2208 bende başta öyle sandım geçici bir dönem dedim ama geçmedi ,5 ay olucak hala böyle ishal yok , ama ateş sürekli,kusma sürekli gözlerinin altının böyle olması derken tek doktorun şüphesi de olmayınca yani birden fazla doktor aynı şeyden şüpheleniyor 😓 bilmiyorum rabbim hayırlı kapılar açsın , huzur şifa versin evlatlarmiza